06 septembrie 2009

Urban Soup Night

Am reusit sa ajung si eu (in sfarsit) la acest eveniment, aflat la a 2a editie. Si am papat supa Thailandeza. A fost yummy. (@copolovici rulz!)

Urban Soup Night s-a "desfasurat/gatit/vorbit" in parcul Tineretului, aseara, avand ca scop strangerea de fonduri pentru sustinerea compatimentului de terapie intensiva nou-nascuti de la Spitalul “Grigore Alexandrescu”. Si sunt happy ca am contribuit si eu, chiar daca banii dati de mine (pe supa) vor ajunge pentru un colt de podea sau 3 metri (cel putin patrati :)) ) de lavabila.

Pe langa faptul ca ne-au facut sa ne simtim bine ca putem sa contribuim la fericirea unor bebei, am socializat (e la moda). cu muuulta lume. foarte multa lume. - bai, dar multi mai suntem pe twitter. mi-am dat eu seama.


(asteptand - si grabind- supa, cu Carmen Rusu si Andreea Paraschiv)

Doneaza cat vrei/poti tu in contul RO54RNCB0072049707680001 deschis la BCR pentru Fundatia Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii “Grigore Alexandrescu”

Niciun comentariu: